You can also read

czwartek, 15 marca 2018

Moja przygoda z Postcrossing

Cześć! :)
Mam na imię Sonia, mieszkam w jednym z większych miast w Polsce, pracuję, a moim hobby jest Postcrossing. Przez bardzo długi czas sama nie wiedziałam, że na zbieranie pocztówek, na ich wysyłanie i kolekcjonowanie jest specjalna nazwa.
Pocztówki zbieram w zasadzie od dziecka. Moje pierwsze pocztówki dostałam od rodziców, następnie z każdego miejsca na wakacjach przywoziliśmy kolejne. Kolekcja zaczęła rosnąć i rosnąć...
Pocztówki przestały się mieścić w prostokątnym, plastikowym koszyku i po przemeblowaniu pokoju zaczęłam szukać w Internecie  inspiracji na przechowywanie pocztówek. Wtedy to, w 2016 roku trafiłam na stronę Postcrossing. Jeśli ktoś zbiera pocztówki, a nie ma pomysłu jak można rozszerzyć swoją kolekcję to zachęcam do założenia profilu! Ostrzegam, uzależnia! :) Ja na chwilę obecną mam 887 pocztówek i chciałabym, żeby ta kolekcja ciągle rosła i rosła, chociaż miejsca coraz mniej :)

A od tych pięciu wszystko się zaczęło:







Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz