You can also read

czwartek, 10 maja 2018

ZOO Safari Borysew

Hej! Jak spędziliście baardzo długi w tym roku weekend majowy? Ja z moim chłopakiem niestety pracowicie, ale udało nam się zorganizować krótki wyjazd. Była to w zasadzie wycieczka-niespodzianka dla mnie, zaplanował ją w całości mój chłopak. Nie wiedziałam dokąd jedziemy zanim nie wsiadłam do samochodu i spojrzałam na nawigację. Wyjechaliśmy o 7 rano, przed 10 dojechaliśmy na miejsce. ZOO w Borysewie otwarte jest od 9. Na całe szczęście byliśmy tak szybko, bo nie musieliśmy stać w kolejce do kas. W momencie, kiedy wychodziliśmy z ZOO, kolejka była tak ogromna, ze stało się w niej chyba z 3-4 godziny. W pełnym słońcu! Dlatego polecam wybrać się do tego miejsca z samego rana, zwłaszcza w dni takie jak weekend majowy, gdzie natężenie ludzi w takich miejscach znacznie wzrasta.

A więc około godziny 10 zaczęliśmy zwiedzanie. Przy wejściu przywitały nas 3 ary :) Można było sobie wziąć folder, gdzie znajdowała się mapka zoo oraz godziny pokazowych karmień zwierząt.

My trafiliśmy na pokazowe karmienie tygrysów, lwów, foki i pelikanów. Naprawdę super zobaczyć coś takiego.  W trakcie karmienia była pani, która przez mikrofon bardzo ciekawie opowiadała o danych zwierzętach. Tutaj wrzucam Wam film z pokazowego karmienia tygrysów:

A tutaj film z karmienia lwów:

Karmienie lwów było dużo bardziej leniwe, mniej widowiskowe. Niektóre lwy w ogóle nie wstały na "przekąskę", ponieważ wieczorem, po całym dniu czeka na nich obfita kolacja w ich domku.

A teraz kilka fotek:

Jak sami pewnie zauważyliście - ogromną zaletą ZOO jest bliskość ze zwierzętami. Między nami a tygrysem czy lwem jest zaledwie szyba.

A teraz kilka praktycznych informacji (dane oczywiście na majówkę 2018):
  • Biletu wstępu: normalny: 39 zł, ulgowy: 29 zł
  • bezpłatny parking zaraz przy wejściu do zoo
  • Godziny otwarcia: 9:00 - 19:00
  • Na terenie zoo funkcjonują też strefy zabaw dla dzieci, strefy edukacyjne
  • W mini zoo można pogłaskać kózki miniaturki, owce kameruńskie, alpaki, świnki wietnamskie i króliczki
  • dzieci mogą przejechać sie na kucyku
  • na terenie zoo można zjeść swój posiłek w przygotowanych do tego miejscach, lub w restauracji można zjeść obiad, napić się czy zjeść coś słodkiego lub loda
  • można wejść na kilkuminutowy pokaz w kinie 7D

Serdecznie polecam to miejsce! :)